С тази тема искам да си изясня някои неща и да си направя една проверка на моя газов инжекцион и дали вс. при него е както трябва. Става въпрос за Mercedes CLK230 Kompressor. Изпарителя ми е OMVL Dream xxi hp с продулктов код K901718, газовата рейка е Valtec 1 Ohm, а компютъра е AC Stag 4. За съжаление обаче не знам с какъв диаметър са дюзите, понеже колата я взех с газовия инжекцион и общо взето до сега само един филтър съм сменил. Първо искам да разбера дали подбраните компоненти са подходящи за този двигател. Онзи ден сменях ламбда сондата, че вече е взела дала своето и вмомента искам да изкарам поне един резервоар на бензин с цел профилактика и възстановяване на фабричните настройки на бензиновия компютър. След това идеята ми е да започна с газовата уредба. Преди време ходих за настройки при майстор на мой приятел. Човека там ми изравни кривата на газта, с тази на бензина... но ми каза нещо, което малко ме притесни. Тъй като мотора ми е компресорен, то кривата в горната част трябва да стига по-нагоре до налягане от 1.45 ( Така ми обясни, че до 1-ца е атмосферното налягане, а следващите 0.45 ми е налягането от компресора... ако греша, моля поправете ме ). И по кривата се оказа, че при мен графиката стига до ~1.35, което значи че губя налягане. Онзи ден съвсем случайно намерих един вакуум, който беше на косъм от измъкване и при първа възможност, когато имам време всички маркучи ще се подменят. Надявам се първоначалната информация да е що горе пълноценна, за да ме разберете. За по-пълна информация тези дни ще направя скрийншоти на управляващия софтуер и ще ги кача тук с цел да дискутираме
