Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Тук съм копирал старата форма за помощ, понеже може да е полезна за някой.
Не се притеснявайте да добавяте нови теми и въпроси!
http://www.bgdiagnostica.com

Модератор: ceno6

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот bgdiagnostica » 05 Апр 2015, 09:16

Ако коефициентите са ти в рамките от 1 до към 1,5 при налягане диф. = 1600, 1700 са добре.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 365
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 06 Апр 2015, 16:46

Днес си поиграх с настройката на празен ход. Налягането на испарителя, което ми отчита софта на празен ход е 1.9-2.0 бара. При диференциално налягане 1.8 (такова ми беше настроено преди) и бензинови времена 2.8-9мс тези на газта ми дойдоха около 4.0-4.1мс при коефициент 1.2 ( ако това е коефициента на оранжевата крива, на която променям параметрите ). В този случай когато превключа от бензин на газ, бензиновите времена не се променят. Ако това е добре, тези дни започвам да си играя с настройката в движение.
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот bgdiagnostica » 06 Апр 2015, 19:11

Добре е продължавай.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 365
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 07 Апр 2015, 20:35

Ха..... вчера си играх аз със сместа на ПХ, но не знам дали от това, че докато видя кое как и какво прави направих смес при по-висока температура на газта. Принципно когато колата работи 15-20 минути на празен ход температурата на газта се увеличава повече от тази, когато карам. Та днес закачих пак кабела и на по-ниската температура започна доста да ми сваля бензиновите времена та се наложи да коригирам. Вмомента съм на 2.9 бензинови и 3.6-7 газови. Изравних графиката до към 4000 оборота и тия дни ще я видя как ще е по-нататъка, но на пръв поглед днес на 2-ра до към 6000 оборота си отиде като студентка в "Плаза". Струва ми се, че във високите е малко по-богата сместа, но то на графиката ще си покаже. Прави ми впечатление, че при малко по-бедна смес мотора на ПХ работи малко по-добре, но пък не искам да я карам на по-бедна смес, за да не ми вдига температурата в горивната камера и да изгаря клапаните. Да не кажа голяма дума, но мисля че малко по малко се получават нещата и когато предположа, че съм я направил както трябва ще се свържа с теб да и метнеш едно око и евентуално ако трябва да и направим корекция. Най-смотаното е, че настройвам когато ходя на работа или когато се връщам от работа и нямам къде да я закова на 5-та със 100 и да сравня бензиновите времена с газовите.... Имам отсечки на разположение, но има коли и просто няма как да блея в компютъра...
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот bgdiagnostica » 07 Апр 2015, 21:07

Моля ти се много внимавай!!! Настройвай с човек на волана а не сам много е опасно. Другото което искам да ти обърна внимание е че, след 70% отворен дросел ( клапата на газта) бензиновия компютър спира да чете сондата и минава в обогатен режим с константно зададени времена, които не се влияят от сместа. Така че, когато правиш динамична настройка имай в предвид това. Много се радвам че се получават нещата, продължавай все така!
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 365
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 07 Апр 2015, 22:27

За дросела се досетих, когато видях как ми шари газовата графика при максимално отворен дросел, та затова когато я се се ускорявам плавно, за да я видя на къде ходи. Принципно съм забелязал, че софта автоматично ми коригира графиката, но чертането става бавно, та затова я карам на първа до към 2500 оборота плавно, втора плавно до към 3000-4000, но не винаги и на трета плавно до към 4000. Така или иначе след 4500 ще я пусна да си работи на бензин, но искам да и сетна времената точни във всички обороти. Относно динамичната настройка наистина си иска 2-ри човек....
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 07 Апр 2015, 22:33

Също така имам и съмнения, че имам един бензинов клапан за изпаренията от резервоара, който в определен момент ги пуска във всмукателния колектор и от там ми бъзика празния ход.... но това ще го гледам след настройката. Когато имам време ще ти се обадя да се уговорим и да я погледнеш за по-сигурно. Яд ме е още, че не можахме онзи ден да се свържем с на баща ми Тамона-та, за да я настроим......
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 07 Апр 2015, 22:46

И другото, което се сетих.... когато се свържа с газовия комп софтуера ми казва, че имам нов фирмуеър.... да го ъпдейтна ли ? И след като го ъпдейтна ще ми изгуби ли всички настройки ? Принципно след всяка корекция си запазвам конфигурационния файл на компютъра и не ми е проблем, но не съм сигурен дали след това ще ми го разпознае управлението...
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот bgdiagnostica » 08 Апр 2015, 07:14

Е ти преди ъпдейта ще си запазиш настройките във файл. Има различни ъпдейти при някой се запазват при други не. Относно отдушника на резервоара не ти променя празния ход. И идеално припокриване на времената никога няма да можеш да докараш поради редица фактори при натоварен мотор. Другото, което можеш да направиш е скриншот на настройката. Корекцията по обороти трябва да е нула във всички клетки.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 365
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Анализ и проверка на моя газов инжекцион

Мнениеот koceto » 08 Апр 2015, 10:27

Ето как изглеждат нещата днес. Единствено празния ход ми се бъзика... докато се стопли хубаво газта да се уроси ми дава малко по-богата смес, но пък като загрее хубаво нещата се нормализират. Предпочитам отначало да ми е леко богата сместа, от колкото след това да карам на бедна смес. Другото което забелязах след днешната корекция е, че по едно време ми дава грешка за максимално отворен газов инжектор, но това си мисля че е защото вдигнах леко единия от коефициентите, който е около 1.4.. върнах си го обратно и после ще видя дали ще вади грешка. Ето и графиката :

http://atlantics.snimka.bg/automobiles/w208.824341.35195463.big
koceto
Потребител
Потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 23 Мар 2015, 13:13
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Онлайн ПОМОЩ!

cron