Първо искам да поздравя Админа за чудесния сайт и за професионалните му и адекватни отговори в помощ на колегите. БРАВО

Значи имам ГИ Оптима Експерт скоро монтиран, испарителя е Шарк 1200 млб а Дюзите Баракуда. ГИ е монтиран на Форд Галакси 2,3 16винтила 146коня.
1.Налягане на испарителя 1,4 бара, отвор на дюзите 2,7мм, картите се препокриват идеално но ... на празен ход оборотите падаха много бавно още със самото монтиране на ГИ и на бензин и на газ. Не знам дали е съвпадение или е нещо свързано. Сигнала за оборотите го взима от инжекторите, и кабела които е за обороти не е свърза никъде. Също така и кабела за ламбда сондата също не е свързан. Пиша в раздел помощ защото живея в чужбина а ГИ е монтиран в БГ. Нямах си и представа от ГИ преди това, но сега





2.Извън градско каране със 120 разхода е около 12 литра газ на бензин 9 и мисля е в повече разхода на газ или ?
3. При подаване на газ по време на движение налягането на испарителя пада от 1,4 до 1,3 бара това ми се струва, че не е много редно, самия испарител го дават до 150 коня. Мисля, че може да захрани или е от неправилна настройка и по високите времена на дюзите не зная просто предполагам.?
Ще се радвам ако ми помогнете и насочите малко за решаването на проблемите ми, тъй като ми предстоят около 7000 км това лято. И определено ще се видим в БГ за една пълна диагностика

Поздрави на всички участници във форума и безаварийно шофиране.