от bgdiagnostica » 16 Апр 2018, 07:59
Виж сега. Атмосферното налягане е около 1 бар, когато дросела е затворен двигателя създава вакуум, когато е отворен трябва да ти показва около 0,95. Факта че пишем тези неща говори, че не си наясно как работят двигателите. На всички автомобили се променя, освен ако вакуума не е свързан където трябва или има загуба на вакуум от 20 годишни маркучи:). Относно налягането: ДА ТЕ НАУЧА, ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО.
1. ОБЪРНИ КОЛАТА НА БЕНЗИН ДА РАБОТИ НА ПРАЗЕН ХОД.
2. ВЗЕМИ 7 ГЛУХО КЛЮЧЕ И РАЗХЛАБИ МАРКУЧА ЗА ГАЗ НА ФИЛТЪРА КЪМ ИНЖЕКТОРИТЕ ЗА ДА ИЗПУСНЕШ ВСИЧКАТА ГАЗ КЪМ ИНЖЕКТОРИТЕ(ДА НЯМА НИКАКВО НАЛЯГАНЕ).
3. НАБЛЮДАВАЙ КАКВО ПОКАЗВА Press gas.
4. Замисли се върху това, което виждаш.
5. Направи си съответните изводи.
Относно горното кръгче на което пише 1,1: ТОВА НЕ Е PRESS GAS!
Това е номиналното налягане на редуктора. На база на това налягане софтуера прави грубите изчисления. Ако приемем, че на твоя изпарител е 1,1(обаче то не е)
Трябва Press gas да показва на празен ход да бъде 1,45 и като извадиш от него 0,35 вакуума какво се получава? 1,1
Диапазона на твоя изпарител е от 0,9 до 1,6 и номиналното му налягане е както сам се сещаш е 1,2 бара, КОЕТО ОЗНАЧАВА ЧЕ АКО ИСКАШ ДА ПОЛЗВАШ МАКСИМАЛНАТА МУ МОЩНОСТ Press gas трябва да ти показва: 1,55 на празен ход и свързан вакуум. ЗА ТВОЯТА КОЛА ТИ ПРЕПОРЪЧВАМ 1,45 но го направи на 1,5 понеже след известно време мембраната се издува леко от към страната на газта и придобива така наречената работна форма, което води до леко понижаване на налягането, нарича се още улягане на мембрана. При някои изпарители уляга за 5-6 час работа при други за месец, зависи от материала на мембраната и неговите свойства.
Ако продължиш да пишеш, кое как е след подробния урок, който ти написах за настройка на налягане на A.E.B СИСТЕМИ (EMMEGAS е само бранд те не правят компютри и софтуер) значи по-добре да отидеш при някой колега да ти помогне.
Относно датчиците за налягане и вакуум има няколко вида:
1. Дифер. датчик (Това е сензор който смята вътре в себе си диф налягане и го подава към софтуера готово обработено)
2. Нормален (Това е като твоя сензор той измерва налягане и мап и ги подава към софтуера в чист вид)
3. Датчик за абсолютно налягане той не мери атмосферното (сиреч като манометър) среща се изключително рядко. Аз за 15 години работа с ГИ само веднъж съм попадал на такъв датчик неговите стойности са в Килопаскали обикновено.
В твоя софтуер няма диф. налягане като визуализация, това е направено за улеснение. Компютъра ти сам си го изчислява като изважда от Press gas MAP. Или казано на Български вади от налягането на газта абсолютното налягане във всмукателния колектор.
Заблудата идва от факта, че обикновените хора си мислят че датчиците за налягане са като манометрите за автомобилни гуми и не отчитат атмосферното налягане.
При ГИ обаче се взема предвид и атмосферното налягане което е грубо около 0.9 и около 1 бар на морското равнище. Датчиците за ГИ не са барометри и затова можеш да видиш стойности и от 0.8 това е нормално. Уморих се вече да пиша дано съм ти помогнал.